Banner

Velkommen, Gæst

Jericoacoara sommer 2010
(1 ser på) (1) Gæst
Gå til bunden
Post svar
Post ny diskussion
Side: 1
DISKUSSION: Jericoacoara sommer 2010
Jericoacoara sommer 2010 7 måneder, 3 uger siden Karma: 0
Hej !

Er der nogen der kender til vind forhold Jericoacoara august / september ?? Samt hvordan man kommer bedst/billigst derhen ? hvilket hotel vælger man ?.

Der skulle gerne være forhold til noget freestyle.....

Mvh Brian
Please note: Although no board code and smiley buttons are shown, they are still usable.
6400
Fresh Boarder
Poster: 2
graphgraph
Medlemmer offline Klik her for at se medlemmets profil
Reply Quote

Hej Brian, jeg er ikke til den store hjælp - men jeg mener at vinden er bedst i november - det er i hvert fald hvad jeg hører.
Please note: Although no board code and smiley buttons are shown, they are still usable.
Tolleren
Fresh Boarder
Poster: 12
graphgraph
Reply Quote

Hej brian

Jeg har lige spænderet fra september til slut december 2009 i Jeri. Jeg kom sidst i august, så den måned ved jeg ikke meget om, men september havde jeg 5.6 ude af sejlposen 1 gang ellers var det 5.0 og 4.5 resten af dagene. Det gode ved september er at der ikke er så mange på vandet, så der er lækker plads ved "revet".
Jeg kunne skrive i 2 timer om det fantastiske sted, så hvis der er noget du vil vide kan du bare skrive en mail til mig.
neflekon
Fresh Boarder
graphgraph
Reply Quote

Jeg har søgt lidt omkring og det ser ud som om fra september til februar er der gang i vinden.

Men hvor skal man bo og hvor finder man den billigste flybillet ?

Mvh Brian
6400
Fresh Boarder
graphgraph
Reply Quote

Hej igen..

Jeg skal nok lige fået svaret på din mail når jeg lige får lidt tid..

Lige hurtigt kan jeg sige at jeg fløj med TAP som vist er ret konkurrencedygtige på strækningen. København-Lisabon-Fortaleza.

Hvis du har gear med vil jeg foreslå at du tager en private transfer fra lufthavnen til Jeri. Det er 4-5 timer i firhjulstrækker til Jeri. Bussen tager vist 6-7 timer og lidt mere bøvlet hvis man har 40 kilo grej.

Der er vel 120 pousadaer eller mere i Jeri så det er nok en af dem du skal finde og bo i. Jeg boede selv i Pousada Isabel helt nede ved stranden, og fik en god pris da jeg boede der længe. De fleste værelser ligger på 40-60 real i døgnet (gang med omkring 3 for dk. Men har man lidt overskud kan alt i Jeri forhandles for det meste
Men der er også hoteller osv i byen, men de ligger vist prismæssigt noget højere.

Jeg bloggede en masse dernede fra og tror september starter omkring dag 3 i min tråd på Windsurfingfyn så der er lidt læsning om løst og fast om mine oplevelser.

Hilsen Rune
neflekon
Fresh Boarder
graphgraph
Seneste redigering: 2010/01/17 10:18 Af neflekon.
Reply Quote

Jericoacoara sommer 2010 7 måneder, 2 uger siden Karma: 0
Det må du undskylde. Der bliver arbejdet lidt på siden.Så Linket desværre lidt.. Eller måske helt dødt.
Skal nok blive ordnet!
Mikkel
mikkel
Senior Boarder
Poster: 40
graphgraph
Reply Quote

Jericoacoara sommer 2010 7 måneder, 1 Uge siden Karma: 0
Der trykket knapper og linket virker igen.
Beklager ulejligheden.
Mikkel
mikkel
Senior Boarder
Poster: 40
graphgraph
Reply Quote

Gå to toppen
Post svar
Post ny diskussion
Side: 1
Moderatorer: Claus, Dennis, Andersd241
get the latest posts directly to your desktop